vrijdag 23 mei 2014

Piet

Mooi en o zo waar Piet is me vriendje ,ik heb dat van tuti geleerd Die heeft ook een Piet alleen ietsjes anders ,maar we noemen het maar Piet dan heeft het een naam echte vriendjes daar komt het op aan in het leven ,Mijn liefste is mijn beste vriendje ,en met Piet ben ik ook getrouwd anders worden we het nooit eens Wat piet voor mij doet en zou ik ondankbaar zijn en boos of verdrietig , dus de zee is en het gevoel van even niet willen denken lucht wel eens op , ik maak er wel eens een grapje over dan zeg ik , ik heb rivieren vol gemaakt ,maar Piet en mijn liefste en vriendjes sleepten me door en over de rotsen heen alleen ik was wel de geen die de sprong moest maken, soms ga ik omhoog soms ga ik omlaag iets wat bij Piet en Mij hoort , mischien is dat wel het wassende water van het leven.
Best friends. — met Zilan Dogan en 49 anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten