dinsdag 29 oktober 2013

De Doorstart












De minister president in paul en witte man. Ik was totaal verbaasd toen de minister president zijn pleidooi hield voor zijn vernietigende uitspraken voor dit land.
Inhoudelijk kan ik me er niet in vinden. 

We zijn dus terug bij af! Onze ouders hebben iets opgebouwd en dat was een hele klus Een welvaart staat die uitgroeide tot een verzorgings staat.

Nu Wil de misiter Graag dat we dat gaan zien als een Partecipatie Staat. De Grootse onzin die ik ooit een leider hebt zien zeggen.

Het Voor beeld van mijn Huis is eerst 3 maal over de kop gegaan en nu 1.5 maal sloeg alles .

Menig huis Staat namelijk onderwater .
Mijn vraag is dan ook aan dit kabinet of de emigratie oprot premie wat opgeschroefd kan worden, zodat een bestaan opbouwen in een niet Nederlands Land een fijne doorstart zal hebben. Net als onze voorvaders! Dank u voor uw aandacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten