donderdag 31 oktober 2013

In het avond licht

Uit eerder werk

17 nov 2007, 22:40
Momenten

In het avond licht
De verlichting schijnt op mijn gezicht
Ik zie jou zitten, eenzaam en verlaten
Jij vroeg wil je even met me praten
Vele uren hebben we toen liggen dromen
Tot die dag ging komen
Als twee vriendjes zeiden we dag tegen elkaar
Zonder het te weten, en er niet van bewust
Vond ik bij jou mijn liefde en mijn rust
Als we nu elkaar tegenkomen in een van die landen,
Kussen we elkaar altijd met onze handen
De enigste getuigen die over jou en mij een boek zou
kunnen schrijven,
Is het glas dat tussen ons zal blijven.
Nu zie ik je vaak in mijn dromen
Zodat er voor ons nooit een einde aan zal komen
Als ik weer eens verdrietig ben en voel de kou
Denk ik altijd.
Ik hou altijd van jou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten