donderdag 31 oktober 2013

The Chat Hyves

Op een dag waren er werkzaamheden aan de botjes (zoals dat heet)

De volgende dag kwam ik weer bij Gezellig Chatten en draaide de geinstalleerde spellen en ieder was aan het raden 

Ik stond versteld ik was overbodig en kreeg zelfs het advies doe eens mee.

Uiteraard was zoals gewoonlijk niks overlegd
en bleek de spelmachine volle toeren te draaien.

Op een dag is de eigenaaresse verdwenen spoorloos dus de Host was zoek en nog steeds, we waren erg op haar gesteld en dat was veel geestelijke schade voor sommige chatters, want er is altijd een groep mensen die niet zo sterk staat in een chat en om sociale redenen er afhankelijk van raken.

na wat navragen bleek spelmachine soos ook nog blond te zijn en de lange jans was ook spelmachine ~soos. alom soos bezat meerdere namen in de chatroom.

U begrijpt natuurlijk wel dat ik mijn lidmaatschap hebt opgezegtBij die betreffende koekfabriek afdeling.

De reden van meerder namen gebruiken ontleende men aan het feit anders komt de room niet vol?

Maar hoe zit het dan de privecy als je met meerdere namen zit te chatten?

Lijkt het mij wel integer dat even te melden bij aanvang van een conversatie.

Maar dit schijnt veelvuldig een gebruik te zijn om in de top 10 te blijven staan soort hitparade bezoekers scooren. Soos zit zijn tijd wel uit 

En is Quizmaster 
niet meer van deze tijd?


Ik denk dat ik nu mijn ban wel binnen hebt.


Met natuurlijk alle welgemeende respect voor de moderators en mensen die respectvol bezig zijn goeie rooms te draaien. en ik al 15 jaar met plezier kom.

Ik eindig mijn verhaal met de poster uitreiking




Het lijkt mij beter indien uitvoerbaar om naar een keurmerk voor rooms.Online Chat Sessions welnu Na wat gehannes veel gesprekken deed men mij een aanbod mij te helpen om een nieuwe room te bouwen incl script een zeer goede kennis was bereid met mij die room te hosten.

We zijn een nieuwe room begonnen Zodat we weer blij kunnen zijn en? in de hoop dat er weer chatters zouden komen en we weer verder konden, goed er waren wat aanloop problemen , maar geen ongetogen woord gevallen tegen mijn host. maar er kwam ook Geen hond in de room op 1 leuke avond na.

Tost mijn stomme verbazing nam ik eens een kijkje in de nieuwe Room die men had gebouwd omdat de eigenaresse spoorloos is en niemand het plekje wil innemen.

Staat daar vrolijk de persoon die mij geholpen had aan mijn nieuwe room, te hosten met mijn host

Zo gaat dat Bij Soos en zijn Roos op See you later chat.


U begrijpt natuurlijk wel dat of het nou de kat of de hond die me bijt de ruimte definitief is gesloten, en het deelnemerschap(script) voor de insider inmiddels in de asbak ligt.

Nou moet wel even oppassen niet een ezel te worden

Een chatter. die bij het spelletje bij de juf met de ezel beter had op moeten letten.

Een derde melde mij G.d hoeveel kan een mens hebben .

De Ironie is namelijk dat ik nu de weglopen host uit die koekfabriek begrijpt.

Waar ik zelf zeer verrontwaardigd over was.en nog steeds moeite mee hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten