donderdag 31 oktober 2013

Er bied zich weer een nieuw Fenomeen aan

26 nov 2008, 11:55
Er bied zich weer een nieuw Fenomeen aan, en het moet mij nu echt van het hart. Iedereen loopt plaats te maken voor iedereen,dus wat is er mis?


In mijn geval moet ik constant mijn afspraken verzetten omdat een hulpverlener of therapie verleenster of 1 curses heeft 2 zwanger raakt 3 ergens anders gaat werken 4 tijdelijk ergens werkt 5 of en andere baan zoekt 6 vergaderingen De client moet zich voordurend aanpassen aan de hulpverlening.
En ja dat is toch iets waaar ik me zo onderhand behoorlijk aan erger.


Het ergste vind ik namelijk dat ook nog transparant word medegedeeld van ik heb een curces ik ga van baas verranderen enz. Er is dus een Overflow van Transparantie aan de hand. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten