dinsdag 29 oktober 2013

De Val

Er was eens een verhaal zie het maar als een sprookje over iemand
die zou overal een oplossing voor hebben , mischien is die nu wel aanwezig , kunnen wij dat beeld gaan bouwen was het een ezel ? ik heb nooit begrepen welk dier dat was , het had ook met zilver te maken, nee dat beeld was goud , en dan zie ik die lach op dat smoelwerk van die cristen unie prop je buideltje maar goed vol , vul je krop maar goed , Je zal trek krijgen maar dat sappige haantje kan je niet kopen, wat je nu wel versnelt is dat we naar god gaan dus we komen uiteindelijk bij die weegschaal terecht , maar kan jij daar je nog wel vertonen ik zou echt gewetens bezwaren krijgen. anderen had ik het zien doen , van jou had ik echt dit niet gedacht zo zie je maar .dat overkwam hem ook







Geen opmerkingen:

Een reactie posten